Ügyfélfogadasi rend

Felhívjuk tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a Nemzeti Akkreditáló Hatóság (NAH) a tervezhetőbb, szakszerűbb ügyintézés érdekében nem biztosít meghirdetett ügyfélfogadási időt.

A kérelmeket, beadványokat a NAH honlapjáról letölthető formanyomtatvány felhasználásával postai úton, személyesen, vagy elektronikusan a NAH hivatali kapuján, illetve a titkarsag@nah.gov.hu e-mail címére megküldve lehet benyújtani.

Az akkreditálási dokumentumok személyes átvételét közvetlenül az eljárásra kijelölt akkreditálási referens végzi. Amennyiben személyesen, vagy futár útján kívánják a dokumentumokat átadni, annak időpontját kérjük előzetesen egyeztessék a referenssel!

Amennyiben új partnerről van szó, kérjük, hogy a titkarsag@nah.gov.hu címen jelezzék szándékukat, ami alapján kijelöljük az akkreditálási referenst és erről viszont-tájékoztatjuk a partnert.

Akkreditálási okirattal kapcsolatos ügyekben a Titkárságot keressék a titkarsag@nah.gov.hu e-mail címen, vagy a honlapon található telefonszámon keresztül.

Amennyiben nem tartják be a leírtakat, az iratot nem áll módunkban átvenni!

2021. május 31. éjféltől már csak az MSZ EN ISO/IEC 17025:2018 szerint akkreditált vizsgáló- és kalibrálólaboratóriumok, valamint mintavevő szervezetek státusza marad érvényben.

A hátralévő idő:

Nap
Óra
Perc
Másodperc
MSZ EN ISO/IEC 17025:2018 áttérésmérce
Bezárom